Kustosz

POD PATRONATEM KUSTOSZA SANKTUARIUM MARYJNEGO W BOLESZYNIE
KS. KANONIKA PIOTRA NOWAKA

Nasze produkty (rozwiń )

Często zadawane pytania

Co zrobić jak kurier przynosi uszkodzoną paczkę ?

1. prosimy o spisanie protokołu z kurierem - protokół zabiera kurier (kopia ma zostać u klienta)
2. prosimy o zrobienie zdjęć (może być telefonem komórkowym) uszkodzonej paczki i uszkodzonego przedmiotu
3. prosimy o przesłanie zdjęć do nas na adres: biuro@akademia-art.pl i kontakt na nr tel: 883 92 55 68
 
Aktualny status przesyłki można śledzić bezpośrednio na stronie DHL pod adresem: www.dhl.com.pl
UWAGA!!! Informacje dotyczące przesyłki są dostępne dopiero następnego dnia roboczego od momentu nadania paczki.

OPIS PROCEDURY DOSTAWY ZA POŚREDNICTWEM FIRMY Poczta Polska oraz DPD:
Paczki dostarczane są od poniedziałku do piątku lub w sobotę jeżeli zostało to wcześniej uzgodnione ze sklepem.
Dostawa odbywa się w godz. 09:00-18:00, a w większych miastach nawet do godz. 20:00.Standardowo kurier powinien dostarczyć przesyłkę następnego dnia roboczego od momentu nadania paczki, jeżeli nikogo nie zastanie pod wskazanym adresem w miarę możliwości zostawi AWIZO na którym będzie informacja kontaktowa do kuriera oraz druga data dostarczenia, kolejnego dnia roboczego paczka będzie będzie oczekiwać na odbiór osobisty w najbliższym przedstawicielstwie DPD, jeżeli nie zostanie odebrana to następnego dnia przesyłka zostanie wzięta drugi i ostatni raz do rozwozu przez kuriera i jeżeli ponownie nie uda się jej dostarczyć przez kolejny tydzień będzie ponownie oczekiwać na odbiór osobisty przez klienta.
Kurier posiada numer telefonu do odbiorcy jednakże zazwyczaj kontaktuje się tylko w przypadku gdy nie może odnaleźć adresu dostawy itp.

W przypadku jakichkolwiek pytań, problemów z dostawą zalecamy kontakt z Biurem Obsługi Klienta http://www.poczta-polska.pl lub https://www.dpd.com.pl